Subject: Reklaamtreileri paigaldamise soov
From: "grete" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 09:43:47 +0200

Tere!

Sooviksime paigaldada sügisel ühe reklaamtreileri Viimsisse, 11250 
Viimsi-Randvere tee L1, Viimsi alevik, Viimsi vald. Antud kinnistu omaniku 
esindaja on Transpordiamet, mistõttu pöördun Teie poole.

Kas Teil oleks palun võimalik mind õige kontaktini suunata?😊

Lugupidamisega

Grete Uusoja

+372 53066703

www.rescoval.ee <http://www.rescoval.ee/>

 <https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient> 
Viirusevabawww.avast.com 
<https://www.avast.com/sig-email?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=emailclient>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.